ROOKIE & THE WHAT?!

& THE VETERAN!

...

Je kent dat wel, mensen met heel veel ervaring. Zo zijn er wel wat bij Pubmarket!. En het zijn allemaal gedreven professionals. Ze staan nu al te springen om jou onder hun vleugels te nemen! #truestory

Waarom? Omdat we van elkaar kunnen leren. Neem nu Dorien Breels, dochter van Jean-Pierre Breels, de CEO van Pubmarket!. Zeven jaar geleden studeerde ze af als TEW’er in Leuven. Als rookie kwam ze binnen bij Pubmarket!. Doorzwom heel wat watertjes. Reclameblokken opkopen bij de grote en kleine tv- en radiozenders en door België cruisen op zoek naar nieuwe klanten, bijvoorbeeld. In 2016 geeft Dorien vooral advies aan klanten. En staat ze aan het hoofd van Markedeer, ons eigen digital marketing agency.

Yep, je leest het goed. 29 jaar en al zo ver. En dat heeft ze niet op haar eentje gedaan. Ze heeft heel veel geleerd van haar vader en de veterans bij Pubmarket!. En vice versa. Elke dag opnieuw.

Met de “Rookie & The Veteran” stage willen we dit succesverhaal herhalen. Zo vaak als we kunnen. We willen van jullie succesvolle marketeers maken. Maar we willen ook van jullie leren. Wat het is om student te zijn in 2016. Hoe jullie YOLO toepassen in jullie leven. Welke apps jullie downloaden op jullie smartphone en welke social media jullie gebruiken. By the way, hoe moeten we nu eigenlijk die zeldzame Pokémon vangen? ;-)