MEET THE VETERANS.

...

Je dacht onze veterans pas ter plaatse te ontmoeten? Heb jij het even mis! We stellen ze hier al kort even voor. Zo ga je toch niet helemaal onvoorbereid die eerste ontmoeting in.

PETER VAN SANDE

 

DAVY GOOSSENS

 

JACK VANLOMMEL

 

NICO SCHRAEYEN

 

LEI ULRICHS

 

MIREILLE PREUVENEERS

 

PETER VAN SANDE

...

Bij de extra openingsdagen van Wijnegem Shopping Center hadden we op de Facebookpagina een bereik van 1.439.000 mensen. Dat is toch ongelofelijk veel. Men kijkt nu al soms meer naar Facebook dan naar televisie.

  • Man van vele veldslagen in de marketing- en communicatiewereld. Sinds 2008 in dienst bij Pubmarket!. Adviseerde toen al bedrijven om Facebook als advertentiekanaal te gebruiken. Supporter van Standard, maar dit geheel terzijde. Doet en integreert de PR van onze klanten, in een volledige omnichannel-omgeving. Beheert ook de social media van Pubmarket!, bestaande uit maar liefst 40 fan- en bedrijfspagina’s. Onze oudste medewerker, actief met het jongste medium.

  • Verantwoordelijk voor opleidingsprogramma: PR en social media.

DAVY GOOSSENS

...

Wij willen niet alleen maar websitejes maken. We proberen elke keer weer te zoeken wat we voor een klant kunnen doen om meerwaarde te creëren voor hen. Wat is belangrijk? Hoe kunnen we hun bezoekers volgen en bedienen? Welke tools gebruiken we daarvoor? Mijn logisch redeneervermogen gebruiken om anderen te helpen en te doen groeien, dat doe ik zo graag. Laat die rookies dus maar komen :-)

  • Technisch meesterbrein van Markedeer. Sinds 2016 aan boord. Daarvoor meer dan 10 jaar ervaring verworven in zeer verschillende IT-omgevingen, van beveiliging tot netwerk- en serverbeheer tot website development. Een variatie die hem een Full Stack Developer maakt en hij is bovendien op de hoogte van bijna alle programmatie-frameworks en mogelijkheden. Verantwoordelijk voor alles wat er moet ontwikkeld en geprogrammeerd worden bij Markedeer. Opzetten van databases, programmeren van website en apps, dat soort dingen. In zijn vrije tijd? Blockchain technology, Drupal contributes, discgolf, gezelschapsspelen, en nog zoveel meer dan dat.

  • Verantwoordelijk voor opleidingsprogramma: Webdeveloper.

JACK VANLOMMEL

...

Vergeet wat jij graag ziet. In deze tijd is het heel belangrijk om je design aan te passen op basis van wat de gebruiker graag ziet en waar hij nood aan heeft. Hou hier rekening mee, en de conversion rate van je mailing, website of wat dan ook ligt sowieso hoger.

  • Davy zet de fundamenten en implementeert, Jack zorgt ervoor dat alles op maat van het doelpubliek wordt ontworpen. Analyseert het doelpubliek, kijkt wat hun noden zijn en hoe de customer experience er moet uitzien, en gaat dan met zijn creativiteit aan de slag. Structuur en design zijn daarbij de keywords. Combineert zijn skills met zijn passie voor mountainbiken op www.mtb-you.be. Aan de slag bij Pubmarket! sinds 2005. Of het kan ook 2004 zijn. Time flies when you’re having fun.

  • Verantwoordelijk voor opleidingsprogramma: Webdesigner.

GRAFISCH ONTWERP: NICO SCHRAEYEN

...

Geef me een reclameboek en ik zie meteen uit welke periode de lettertypes komen. Je kan er zelfs de economische conjunctuur uit afleiden. God is in the details.

  • Wielerfanaat. Verkoos lang geleden marketing boven de modewereld. Werkt sinds 2003 voor Pubmarket! als art director. Ondanks grafische guidelines, slaagt hij er toch telkens in vernieuwend te zijn. Is enorm gefascineerd door chef-koks en hun ongelimiteerde creativiteit, waardoor we hem vooral voor onze klanten in de food zijn ding laten doen. Bepaalt naar eigen zeggen niet wat er gezegd wordt, maar wel hoe het overkomt en met welk gevoel de boodschap naar buiten gaat.

  • Verantwoordelijk voor opleidingsprogramma: Grafisch ontwerp.

LEI ULRICHS

...

Ik ga niet naar ’70s ,’80s, of ’90s party’s. Het leven is hier en nu. Je moet op de hoogte zijn van wat er gebeurt rondom je, wil je in deze job goed zijn. Ik wil meegaan met de stromingen zonder verkrampt over te komen.

  • Nonchalant geknipte haardos, innemende glimlach. Lei is old school. Heeft nog tientallen stiften op zijn bureau staan, in allerlei kleuren. Om mee te werken en te schetsen. Met ruwe schetsen brengt hij de ideeën in zijn hoofd tot leven. Bewaakt samen met Nico het visuele bij Pubmarket!, maar durft ook al eens short copy te schrijven. Slogans enzo. Kijkt trouwens ook graag naar affiches langs de weg. Aard van het beestje. Get used to it!

  • Verantwoordelijk voor opleidingsprogramma: Art Direction.

MIREILLE PREUVENEERS

...

Snel kunnen schakelen is hier de boodschap. Met tien zaken tegelijk bezig zijn en ze een voor een afwerken. Dat is een uitdaging die nooit verveelt. En achteraf altijd voor een voldaan gevoel zorgt.

  • Controlefreak, en maar goed ook. Haar officiële titel? Operations manager. Officieus: een soort vliegende keeper. Sinds 2013 is ze de olie in de Pubmarket!-machine. Staat de projectmanagers bij in al hun taken. Wil altijd weten wat er reilt en zeilt. Multitasken is dan ook haar dada. Fashionista in haar vrije tijd. Enfin, eigenlijk altijd fashionista. Is dan ook samen met een kleermaker. En dat zie je meteen. Pittige dame!

  • Verantwoordelijk voor opleidingsprogramma: Projectbegeleider.